Юлія Лількова Команда Юлії Лількової Share Share Pin Ексклюзивне інтерв’ю з регіональним директором магазинів Irene Bukur, бізнес-тренером Юлією Лільковой – Юля, розкажи свою історію, яка пов’язує тебе з компанією Irene Bukur. Юлія Лількова: – Я приїхала до Києва з Донецька 9 вересня 2009 року в пошуках щастя (сміється), як, втім, і багато хто з працівників нашої компанії. А якщо серйозно, то на той момент я була студенткою заочного факультету 5-го курсу, і як кожен нормальний студент, намагалася знайти роботу. Одного разу, повернувшись додому після чергових безрезультатних пошуків, я випадково відкрила журнал, і мою увагу привернуло оголошення: «Потрібні адміністратори магазинів класу« люкс »Irene Bukur…Через півроку роботи в компанії я стала директором магазину Irene Bukur. – Які труднощі доводиться долати в процесі навчання молодих кадрів? А які моральнівинагороди ти отримуєш в результаті? Юлія Лількова: – Ступінь кваліфікації співробітників компанії настільки висока, що, впершез’явившись на стажування і побачивши, як працюють продавець, старший продавець або директор, молоді дівчата розуміють, що для досягнення необхідного професійного рівня їмпотрібно ще багато чому навчитися.Які моральні винагороду отримую особисто я …? Знаєте, по-справжньому я радію тоді, коли бачу,що оточуючі мене люди, мої зірочки, ростуть над собою, день за днем стаючи все краще і краще. – Важко чимось вже здивувати молодого працівника і мотивувати його. Для багатьох молодих претендентів зручне місце роботи, хороша зарплата і бонуси все більше стає нормою. Як ти мотивуєш молодих дівчат? Юлія Лількова: – Насправді, першочергове завдання – отримання гідної заробітної плати, оскільки багато хто приходить в компанію, обтяжені насамперед фінансовими проблемами. Саме тому на першому етапі ми мотивуємо молодь можливістю отримати хорошу зарплату і бонуси, – ця система в компанії Irene Bukur продумана до дрібниць. Надалі, звичайно ж, передбачається налагодження тісніших контактів з людиною, визначення його конкретних особистих мотивів. Крім того, велику роль в мотивації того чи іншого співробітника компанії Irene Bukur грає підтримка колег, усвідомлення того, що в тебе вірять поважають і люблять. – Ваше побажання тим, хто знаходиться на початку шляху в компанії ТМ Irene Bukur. Я хочу побажати прагнути розвиватися. Насправді потрібно не так багато – зосередитися на цьому бажанні, обов’язково повірити в себе, побачити в собі людину, яка зможе знайти підхід ключик до будь-якого клієнта, побачити себе директором. Ще побажала б дисциплінувати себе, навчитися володіти собою, навчитися ставити цілі і досягати їх. А ще – більше читати і розвиватися, розвиватися, розвиватися. Знаєте, по-справжньому я радію, коли бачу, що оточуючі мене люди, мої зірочки, ростуть над собою, день за днем стаючи все краще і краще. Команда Юлії Лількової Катерина ТищукКураторЯна ГончарикДиректор магазину Irene Bukur у ТРЦ Гагарин Плаза. ОдесаАнна ПоповичДиректор магазину Irene Bukur у ТЦ Карван. КиївОльга МакагонКураторВікторія НескороженаДиректор магазину Irene Bukur у ТЦ Новус. ВишневеВікторія ДубоваДиректор магазину Irene Bukur у ТРЦ Ocean Plaza. КиївЮлія ЯковлеваДиректор магазину Irene Bukur у ТРЦ Французський бульвар. ХарківРоліна ОльгаДиректор магазину Irene Bukur в ТРЦ Україна, КиївДишдюк НаталіяДиректор магазину Irene Bukur у ТРЦ Караван. КиївКатерина ЛейкоДиректор магазину Irene Bukur у ТРЦ Конкорд, Полтава